vrijdag 24 mei 2013

Tag / The cell phone tag.

Deze tag kwam ik tegen op de blog van Malou en vond hem zo leuk dat ik hem ook besloot te doen. Let's talk about my best friend. 


Welke mobiel heb je?
Ik heb een Iphone 4. 

Hoe lang heb je deze al? 
Ik heb hem pas kort, ongeveer een weekje. 


Waar ben je het meest verslaafd aan op je telefoon?
Twitter, facebook, whatsapp, instagram. Oh, en hay day. 

Kun je makkelijk zonder telefoon?
Nee, nu niet meer. Eerst zat ik nóóit op mijn telefoon, maar dat kwam omdat ik een Ipod touch en een samsung had. Ik zat altijd op mijn Ipod, maar aangezien ik nu een Iphone heb kan ik echt niet meer zonder. 

Wat is de kleur van je telefoon?
Zwart. 

Hoeveel apps heb je op je telefoon?
Even tellen, haha.  33 apps. 



Wat vind je zo leuk aan je telefoon?
Ik kan er alles mee. Internetten, bellen, sms'en en dat zijn precies de dingen die ik nodig heb. 

Wat is je langste telefoongesprek met je telefoon?
Ik heb nog nooit met deze telefoon gebeld, haha. Mijn langste telefoongesprek ooit is een uur met m'n beste vriendin. 

Heb je meerdere hoesjes voor je telefoon?
Nee, nog niet. Maar ik heb hele leuke besteld met varkentjes erop, haha. 


Welke apps gebruik je het meest?
Twitter, Instragram en Whatsapp. 

Welke telefoon heb jij? 

Geen opmerkingen: