zaterdag 13 april 2013

Lifestyle / Black Stories.





Black stories, misschien ken je het wel. Het is een spelletje wat ik vroeger altijd deed op school en nu herontdekt heb. Je kent het wel, je hebt het zoveelste tussenuur op school en je weet ook niet meer wat je moet doen. De oplossing? Black stories. Oh, en pas op: iedereen gaat door elkaar schreeuwen haha. Tenminste, zo zag het er bij mij op school uit. We waren allemaal erg.. fanatiek.





Allereerst krijg je kaartjes met daarop de 'black story' bijvoorbeeld: Als het slot niet had geklemd was Jens nog in leven geweest. Er is een iemand die dit kaartje voorleest en ook meteen de achterkant mag lezen, namelijk het hele verhaal erachter. De rest moet vragen stellen waar de verteller alleen maar ja of nee op mag antwoorden. Bijvoorbeeld: 'Waren er meer mensen aanwezig? Was er een moord gepleegd of vielen er gewonden?' Degene die uiteindelijk het verhaal heeft ontmaskerd is de volgende die een kaartje mag voorlezen. 




Black stories is te koop in boekhandels voor €7,99. Helaas komt er wel een eind aan het spel als je alle kaartjes kent, maar dat duurt wel even. Ik vind het die acht euro zeker waard. 

Kenden jullie black stories al?



3 opmerkingen:

Joyce zei

wat grappig, ik kende het nog niet!

Eline zei

Grappig! Ik kende het nog niet!

De Dotties zei

Leuk! Ik had hier echt nog niets over gehoord! Liefs, Laura