vrijdag 15 februari 2013

Vakantie!


Het is vakantie, eindelijk! Na een paar lange vermoeiende weken school of werk ben je natuurlijk wel weer toe aan een weekje vrij. Gelukkig krijgen we die ook. Natuurlijk is het leuk om op vakantie te gaan naar een lekker warm land, even weg van deze vieze winter maar ook als je thuis blijft kun je je vakantie leuk maken. De welbekende tips als 'afspreken, logeren, shoppen met vriendinnen' en 'creatief doen' zijn natuurlijk altijd handig. Ik ga jullie vertellen wat ik deze vakantie allemaal ga doen en misschien zien jullie er nog leuke dingen tussen zitten.



Filmnacht houden met vriendinnen. 
Hier hoef ik denk ik niet zoveel over uit te leggen, gewoon gezellig een nacht doorhalen en allemaal films bekijken. Dit doen we wel vaker en is altijd super leuk!

Fotograferen.
Ik heb een fotografie afspraak bij m'n tante, daar ga ik haar honden fotograferen maar je kunt natuurlijk ook lekker naar buiten gaan en iets doen met je fotografie kunsten.

Shoppen.
De standaard tip, maar heel erg leuk. Alleen misschien wat minder voor je portemonnee, haha.

Een dagje weg met m'n ouders en zusje.
We weten nog niet precies wat we gaan doen, maar we gaan gezellig met z'n vieren een dagje weg. Denk hierbij aan een museum, strand of iets in die richting. Gezellig, want normaal ben je vaak druk met je eigen dingen als je niet op vakantie gaat.

Jammer dat de vakantie altijd zo snel voorbij gaat, maar dit zijn vier dingen die ik sowieso ga doen en waar ik heel veel zin in heb. Verder ga ik ook veel voor school doen, maar daar praat ik vandaag niet over, haha. Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie!

Wat ga jij doen deze vakantie? 

1 opmerking:

Kirsten zei

Ik heb helaas geen vakantie =(! Door stage..