donderdag 21 februari 2013

Hairstuff - Primark.



Toen ik gister voor de tweede keer - in twee weken - naar de Primark ging, deels om dingen terug te brengen, vond ik deze leuke haarspulletjes. Ik ga ze aan jullie laten zien!


Allereerst deze schattige strikjes. Het pakje was €1,50 en er zitten er zoals je ziet vier in. Deze vond ik gewoon leuk voor de zomer. Cute. 


Daarna vond ik nog - ofcourse strikjes - een haarband, elastiekjes en twee clipjes met strikjes erop. Deze vond ik ook gewoon schattig. Niet dat ik die haarband naar school op doe, haha. Maar het is ook gewoon handig als je je haar even snel naar achter wilt doen, wat ik erg vaak heb als ik huiswerk aan het maken ben. Dan is het fijn om je lange lokken even niet voor je ogen te hebben hangen.
Dit setje was afgeprijsd van €1,00 naar €0,50. Heel goedkoop dus!

Zijn jullie al naar de Primark in Almere geweest? 

2 opmerkingen:

Kirsten zei

Wat heb je leuke dingen gekocht, die strikjes zijn super cute!

Unknown zei

Leuke aankoopjes!