dinsdag 19 februari 2013

Food photography.


Sinds een paar weken post ik om de paar weken een 'My photography' artikel omdat ik meer wil doen met fotografie. Dit zijn meer landschaps/natuur foto's maar de laatste tijd vind ik het ook leuk om foto's van eten te maken. En ook met bewerken wil ik graag oefenen. Daarom leek het me leuk om ook een 'Food photography' artikel te maken. Jullie zullen de foto's in dit artikel wellicht herkennen, maar dan bewerkt. In de volgende artikelen zullen dit waarschijnlijk nieuwe foto's zijn die nog nooit eerder op m'n blog hebben gestaan. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!


Als ik door ga met deze artikelen maken zullen er natuurlijk meer foto's in komen te staan, ik denk dat er ongeveer elke maand één 'food photography' artikel online komt met zo'n 10 foto's van de hele maand als jullie dit leuk vinden.

Lijkt het je leuk om zulke artikelen ook tegen te komen op m'n blog? 

2 opmerkingen:

Alexandra | asseenbyalex.com zei

Leuk! Als ik jou was zou ik het vaker doen.

Xx Alex

Josephine zei

Oooh food <3