zaterdag 9 februari 2013

Favorite youtubers.

(Twee dagen geleden is er een mededeling gekomen dat ik een weekje niet zou bloggen, maar ik heb besloten om toch te proberen tijd te hebben voor bloggen deze week. Sorry als er toch een paar dagen geen artikelen online komen.)

Youtube, we houden er allemaal van. Altijd als ik uit school ben check ik even youtube en kan het nooit laten om de filmpjes even te bekijken die bij m'n abonnementen staan. Vandaag ga ik jullie laten zien wie mijn favoriete youtubers zijn. Waarschijnlijk kennen jullie er heel veel van, maar misschien dat jullie nog leuke nieuwe tegenkomen.


Allereerst natuurlijk Vera Camilla, een fantastische beautyblogger die een voorbeeld is voor velen onder ons.
Natuurlijk kan ik Teske niet vergeten, klik hier om naar haar kanaal MyLoveBugLife te gaan en hier vind je haar hoofdkanaal. Ook kennen jullie natuurlijk Serena wel en Sanne vind ik ook altijd leuk om naar te kijken. En LiveLifeGorgeous kan ik natuurlijk niet vergeten. Oh, wat moet ik altijd om ze lachen. En Mascha staat zeker in mijn top 3 beautybloggers. Dit waren vooral de bekende youtubers die jullie allemaal wel kennen maar die ik natuurlijk ook leuk vind.

Nu ga ik jullie misschien wel voorstellen aan nieuwe youtubers, maar velen zullen ze ook wel kennen. Ik heb het ten eerste natuurlijk over Lenette die inmiddels al best bekend is op youtube. Net als Fleur en ManonSimoneJulesPamelaCamilleFleurJiamiLisaSabrina en Diana.

De mensen die van nail-art houden hebben natuurlijk een liefde voor cutepolish met al haar schattige en makkelijke nail-arts. Wat ik ook altijd leuk vind is Renato, hij reviewt allerlei producten.

Dit waren mijn favoriete youtubers, maar vooral beautybloggers.

Volgen jullie ze ook allemaal?

Geen opmerkingen: