maandag 21 januari 2013

Outfit of the day - It's cold outside.




Het is weer eens lekker koud buiten, daarom heb ik vandaag een simpele trui aan en een zwarte broek. Sorry voor het feit dat ik van zwart-wit foto's houd, want deze keer moeten jullie het doen met zwart-wit foto's. Toch wilde ik jullie even mijn outfit of the day laten zien.  




Deze sweater/trui zit echt ongelooflijk lekker en hij is zacht, oh i love it. Hij is echter niet zo heel erg dik dus je zult er met dit weer een t-shirt onder moeten dragen maar dat weerhoud me niet om hem vaak te dragen deze winter.

Ik draag onder mijn trui een simpele zwarte spijkerbroek, die overigens ook heel erg lekker zit. 


 En bij een winterse outfit trok ik toch maar even mijn uggs aan. Dit zijn wollen uggs en ik draag ze niet vaak meer naar school, maar lekker om thuis te dragen vind ik ze wel. En ze zijn natuurlijk heerlijk warm.

Wat dragen jullie veel deze winter? 

3 opmerkingen:

Josephine zei

Een sweater is altijd fijn tijdens deze koude dagen!

Bertine zei

mooie trui! en mooie warme uggs:)

Kirsten zei

Brrr, ik vind het altijd moeilijk om me te kleden met dit koude weer.