maandag 14 januari 2013

Nieuwe liefde

Ik ga jullie voorstellen aan mijn nieuwe liefde, de Canon eos 1100. Jullie moesten eens weten hoe blij ik nu ben. Toen hij vanmiddag om 3 uur werd bezorgd ben ik eerst naar de Saturn gegaan om nog even een filter te kopen en daarna ben ik nog even wat foto's gaan maken. Helaas was het toen al vrij donker (hallo winter) maar nog steeds is het beeld zo mooi en scherp. Gewoon.. wauw. Voor deze Canon betaalde ik €300,00 euro, ik kocht hem bij de BCC. Jullie zullen nu foto's zien van betere kwaliteit, maar ik wil er ook professionele foto's mee gaan maken. Ik ben er iedergeval heel erg blij mee en ik denk dat ik zo nog even ga uitvinden hoe alles werkt, haha.




Welke camera gebruiken jullie? 

5 opmerkingen:

Malou zei

Oeh wauw!

Josephine zei

Aaah zo tof! Ik vond het ook superleuk toen ik mijn digitale spiegelreflex kocht :D

Dascha zei

Super tof ! :D

xoxo
www.its-dash.blogspot.com

Claudia zei

*zucht* Jaloers!!

Bertine zei

wow die is gaaf! veel plezier ermee:)