vrijdag 14 december 2012

New loves: Catrice nailpolish.




Ik had met mezelf afgesproken dat ik niet teveel nieuwe nagellak meer zou kopen, ik heb er namelijk nog zo'n 210 achter me staan. Eigenlijk lukte dit redelijk, op een prachtige blauwe van OPI eye na. De nieuwe collecties nagellak kon ik allemaal weerstaan maar oh, bij Catrice moest het natuurlijk weer fout gaan. Daar zag ik namelijk deze twee prachtige kleuren staan. Gelukkig kocht mijn moeder ze stiekem voor me, voor Sinterklaas.





900 Steel My Heart.

Dit is echt een kerstkleurtje, i love it. Net zoals alle Catrice lakjes dekt hij supergoed en droogt hij snel op, én hij is makkelijk aan te brengen. Het is een soort van paars/rood kleurtje met een shimmer, meer dan ik had verwacht maar dat vind ik wel leuk. En wauw, ik ben echt verliefd op deze kleur. Hij is ook heel erg apart en bij dit lakje zou ik écht niet denken dat hij maar €2,69 kostte, hij zou zo van OPI eye kunnen zijn. Deze staat zeker in de top 10 van mijn nagellakstash.








600 After Eight.

Dit kleurtje deed me denken aan een lakje die ik heb van W.I.C, maar hij is toch iets anders.
(Zie hieronder het W.I.C lakje.)

Ook deze lak van Catrice vind ik een echt winterkleurtje en toen ik hem zag staan móest ik hem echt meenemen. Of eigenlijk, als Sinterklaas het niet had gedaan had ik hem zelf wel afgerekend. Dit kleurtje is iets donkerder dan de kleur die je hierboven ziet van W.I.C en heeft een minder veel shimmer. Misschien vinden jullie hem er dus helemaal niet op lijken, haha. Al met al, ook dit lakje vind ik echt heel erg mooi.


Wat vinden jullie van de nieuwe Catrice lakjes?

Wat vinden jullie van deze nieuwe winter kleuren? 

2 opmerkingen:

Sofie zei

mooie kleurtjes! ♥

Eline zei

Wow 210! Ik dacht dat ik met bijna 60 al veel had haha ;)