zaterdag 24 november 2012

Tag: This or That.

Hey, ik ga weer eens een tag doen. Tags vind ik altijd heel erg leuk om te beantwoorden, vooral als ze over make up gaan. Deze keer de 'this or that' tag. Ik tag iedereen die hem leest, dus als je hem wilt overnemen mag dat.

Let's start.


Make up 





Blush of Bronzer
Ik houd van blush, het maakt je zo lekker gezond en het voelt een beetje zomers.
Lipgloss of Lipstick
Ah, de laatste tijd ben ik heel erg van de lipproducten. Ik vind lipglossjes toch wat fijner. Lipstick blijft echt nooit goed zitten bij mij.
Eyeliner of Mascara
Mascara is echt mijn liefde, zonder mascara ga ik de deur écht niet uit hoor.
Foundation of Concealer
Concealer is fijn om je onzuierheden te bedekken, maar het voelt je niet zo'n geplamuurde barbie. Haha. Tenminste, dat is waarom ik foundation haat.
Neutraal of Kleur oogschaduw
Ik houd meer van neutraal, dat kun je elke dag dragen en ik ben niet zo van het opvallen.
Losse of vaste oogschaduw
Ik denk dat ik voor vaste oogschaduw ga, dat is toch wat handiger.
Kwasten of Sponsjes
Kwasten, kwasten, kwasten. I love it.
Nagels

OPI of China Glaze
OPI is echt fijn, hoewel ik China Glaze heel erg graag nog wil proberen houd ik het bij OPI.
Lang of Kort
Lang, maar niet te lang.
Acryl of NatuurlijkNatuurlijke nagels zijn veel echter, vind ik mooi.
Fel of donker
Ik denk dat ik toch voor fel ga, al vind ik donkere kleuren ook mooi.
Met nailart of Zonder nailart
Moet je dit echt nog vragen? I love nail art!

Body
Tumblr_lu2h3pem8t1qzabkfo1_1280_large

Parfum of Bodyspray
Bodyspray heb ik nog nooit geprobeerd, maar dat wil ik wel heel graag een keertje doen!
Lotion of Body Butter
De body butter van de Rituals is echt mijn liefde.
Douchegel of Zeep
Douchegel, maar ik wil echt graag een zeepje van de Lush kopen!
Lush of andere badmerken
Lush, lush, lush. Ik houd ervan.
Fashion

Spijkerbroek of Joggingsbroek
Spijkerbroek, m'n all time favorite.
Lange of Korte mouwen
Lange mouwen zitten zo verschrikkelijk vervelend.
Jurkjes of rokken
Moeilijk.. heel moeilijk. Toch zal ik wat sneller naar buiten gaan in een rokje dan in een jurkje.
Streepjes of Ruitjes
Ruitsjes, by far. Ik háát streepjes.
Slippers of Sandalen
Het ligt er eigenlijk aan wat voor 'n sandalen, maar toch ga ik voor de slippers.
Sjaals of Hoeden
Ik en hoeden? Nee, dat klopt gewoon niet. Hoewel ik niet zo vaak sjaals draag, vind ik ze toch leuker.
Oorknoppen of Oorhangers
Hangers, zeker weten!
Kettingen of Armbanden
Kettingen vind ik práchtig, maar weet ik eigenlijk niet te combineren. Maar toch houd ik van kettingen, maar ook van armbanden. Haha oké moeilijk, ik ga toch voor de kettingen.
Hakken of Sneakers
Hakken, het maakt me eindelijk een beetje langer haha.
Cowboy laarzen of Paardrijlaarzen
Oké, ik kan niet kiezen. Ik ga toch maar voor het eerste.
Jas of Hoodie
Jassen, ik houd ervan.
Forever21 of Charlotte russe
Forever21.. liefde.
Abercrombie of Hollister
Abercromie, toen ik daar laatst was, was ik om. 
Haar

Krullen of Stijl
Krullen, sowieso. Ik vind het zo stom dat ik stijl haar heb. Nou ja, eigenlijk wil ik een grove slag. Maar dat noem ik krullen. Wauw.
Knot of Paardenstaart
Ik draag mijn haar altijd los, maar als het dan toch moet ga ik voor een losse knot.
Schuifspelden of Clipjes
Schuifspelden werken dus nooit bij mij.
Haarspray of Haargel
Spray, ik houd van lekker sprayen, haha.
Lang of Kort
Lang, ik heb zelf vrij lang haar en dat is met een reden.
Licht of Donker
Dat moet eigenlijk bij je gezicht passen, maar ik vind donkerbruin altijd heel erg mooi.
Schuine pony of Rechte pony
Hm, ik heb het niet zo met pony's maar dan kies is toch schuin.
Opgestoken of Los
Mijn haar is áltijd, áltijd, áltijd los.
Random

Regen of Zon
Seriously, ik haat de winter en herfst al alleen omdat er niet genoeg zon is.
Zomer of Winter
Moet je dit écht vragen? Drie keer raden. De winter is een hel.
Herfst of LenteLente is leuk, en al wat warmer, en gezellig. Hm, wat beter dan die natte hefst.
Chocola of Vanille
Bleh, chocolade is vies. Dus dan ga ik maar voor vanille hè.
Oostkust of Westkust
Dat boeit me dus niks. Haha, no answer.
Nou, dat was best een lange tag. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden!

Geen opmerkingen: