donderdag 22 november 2012

Stash: Mascara.


Mascara, iets waar ik teveel van heb en er maar één echt goed vind. Tijd om mijn stash te laten zien.



Een mascara van Bourjois, deze is echt heel erg leuk want je kunt hem automatisch laten draaien. Haha, geweldig! Maar toch vind ik hem niet zo praktisch en laat hij mijn wimpers niet goed genoeg krullen. Volume geeft deze dan weer wel. 



Nog een mascara van Bourjois. Deze heeft een supergroot borsteltje wat heel erg veel volume geeft. Pluspuntje. Toch is het weer jammer dat mijn wimpers er niet goed van gaan krullen.



Oh, m'n favorite! Ik hóud van deze mascara. Hij laat mijn wimpers krullen, geeft veel volume en is zó fijn aan te brengen. Oh, én hij laat geen vieze klontjes achter. I love it! Je kunt hier een artikel zien over de One By one mascara.



Een waterproof mascara van de Hema, deze is opzich best oké. Vroeger gebruikte ik hem altijd, en brengt heel erg makkelijk aan. Gewoon een redelijk goede mascara voor maar €4,00.






Hier heb ik een Clinique mascara met aan de rechterkant een witte mascara voor de lengte, en dan een zwarte mascara voor de volume. Handig! Maar dat krullen, wat een stom probleem is dat zeg. Maar waarschijnlijk ligt dit ook gewoon aan mijn slappe wimpertjes. Haha.




Daar hebben we nóg een Bourjois mascara. Oh, het valt me nu pas op hoeveel mascara's van Bourjois ik heb. Deze heet 'The falsies' en vind ik minder fijn dan de One By One zoals jullie in dit artikel konden zien.  



Wat erg, nóg een mascara van bourjois. Opzich een fijne mascara, maar ik gebruik hem niet zo vaak.


Als je deze mascara opent heb je het gevoel alsof er helemaal niks in zit. Wat natuurlijk niet klopt, maar toch is het een raar gevoel, haha. Verder een fijne mascara maar ik gebruik hem ook niet elke dag.



Dit was vroeger mijn favoriete mascara. Hij heeft een super fijn borsteltje en separeert heel erg goed. Dit is wel echt een aanrader en ik denk dat ik hem snel weer eens uit mijn stash ga pakken. 

Welke mascara gebruiken jullie het liefste? 


1 opmerking:

GlossieQueen zei

Veel mascara's, zitten goede bij ;).

PS: Er loopt een winactie op mijn blog!

Liefs!