woensdag 17 oktober 2012

Tag: Before I die.


We hebben allemaal wel dingen die we willen doen voordat we dood gaan, toch? 
Hopelijk hebben we nog een hele tijd om dit allemaal daadwerkelijk te doen.
Hier zijn mijn 'Before I die wishes.' 



Who doesn't want this? Hier heb je geen uitleg bij nodig denk ik. Dit lijkt niet alleen mij, maar waarschijnlijk iedereen geweldig. En ik gun het ook iedereen. Live life the fullest.


Dit is iets wat ik écht heel erg graag wil. Als ik de kans krijg, neem ik meteen een teacup pig. Ik denk dat sommige mensen niet snappen hoe gelukkig ik hier van zou worden, maar ik heb echt een liefde voor die beestjes. 


Dit is ook iets wat ik heel erg graag wil. Als ik andere mensen blij kan maken, word ik daar zelf ook blij van. Ooit wil ik een keer naar Afrika en zoveel mensen helpen als ik kan. 


Dit wil ik al sinds mijn 7e, ik wil voor mijn 18e een boek uitgeven. Ik heb al een heel verhaal geschreven, maar ik vond het niet goed genoeg om het uit te geven. Ik wil een boek waarvan mensen verbaasd zijn dat het is geschreven door een 'onvolwassen' persoon.



Sterren zijn mooi, heel mooi. Dit wil ik echt een keer doen voordat ik dood ga. Het liefst met mijn beste vriend/vriendin. Dit lijkt me echt geweldig.




Heel eerlijk, dit is toch echt wel mijn droom. Misschien dat ik ooit kan zeggen op deze blog, het is uitgekomen.


Hoe geweldig is dit? Ik hou van dieren, en dit lijkt me ook echt zo mooi. Dit moet zeker op mijn 'Before I die' lijstje.

Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen die ik wil doen voordat ik doodga, maar dit zijn de dingen waar ik meteen aan dacht.

Wat willen jullie sowieso nog doen voordat je dood gaat? 








Geen opmerkingen: