dinsdag 16 oktober 2012

Sephora beauty box.


Ik hóu van de Sephora, toen ik dat met grote letters zag staan in Parijs moest ik natuurlijk even naar binnen!
Daar kwam ik deze prachtige Sephora beauty box tegen.




Het is een soort uitklapbare kubus, fijn om lekker ingeklapt op je beauty tafeltje te zetten. En het staat ook nog eens leuk!


En dit is de box deels uitgeklapt. (Let even op de Aber Crombie tas in de spiegel, haha) De oogschaduw kleuren in het midden zijn mijn favoriet, wat een mooie, warme tinten!
Je ziet ook nog twee, eigenlijk vier applicators.


En hier is hij dan, het linker gedeelte volledig uitgeklapt.
Helemaal links zie je 3-in-1 luminizers met daarnaast 6 eye top coats. De 12 kleuren ernaast zijn cream eyeliners. Ik was al op zoek naar andere eyeliners dan zwart, nou hier heb ik ze. De rest van de linker kant zijn oogschaduws. Vooral het blauwe gedeelte vind ik prachtig. (Op de foto komen ze minder mooi over dan ze zijn, sorry!)


En dan hebben we nog een rechter kant, helemaal uitgeklapt. Allereerst zie je helemaal links 6 lip top coats. Dan heb je 48 mooie lipglossjes en op de op één na laatste rij zie je 6 eye-lip-and cheek creams. Ook die vind ik heel erg mooi. En als laatste zitten er nog 3 blushes in.

Ik ben echt heel erg blij met deze box, en je kunt er zeker veel looks mee maken. De kleuren komen jammer genoeg wat minder mooi over op de camera, maar ik vind ze echt prachtig!
Hij is te koop in alle Sephora filialen, ik heb hem dus uit Parijs, op de Champs-Elysees.
De box was eigenlijk €39,95 maar dankzij mijn Sephora klantenkaart heb ik er €29,95 voor betaald!

Wat vind jij van deze Sephora box? 


Geen opmerkingen: